JAK PRACUJEMY
W Banach Outsourcing korzystamy z latami gromadzonej wiedzy oraz doświadczenia wyniesionego z setek zrealizowanych kontraktów, aby rzucić wyzwanie istniejącym u naszych klientów strategiom i procesom. Poddajemy w wątpliwość obowiązujący status quo, mobilizując senior liderów do konstruktywnej analizy, krytyki i ewolucji. Uważnie wsłuchując się w głos naszych klientów, wspólnie szukamy najlepszych rozwiązań, aby – dzięki dogłębnemu zrozumieniu ich biznesu – wznieść klientów na wyżyny sukcesu.
Katarzyna Banach
Nasza obietnica
Wspieramy naszych klientów w osiągnięciu przewagi konkurencyjnej, pomagając im zredukować koszty i biznesowe ryzyko, jednocześnie zwiększając wydajność i rentowność ich firm. Każdego dnia jesteśmy katalizatorem ich dynamicznego rozwoju. Zapraszamy do współpracy!
NASZE MOTTO
„Efektywność motorem sukcesu”
W codziennej współpracy z klientami kładziemy nacisk przede wszystkim na efektywność, która – według naszego przekonania– jest motorem sukcesu. Realizacja celów naszych klientów, to nasz priorytet. Udowadniamy to każdego dnia.
— Banach Outsourcing
Jesteśmy członkiem Stowarzyszenia Liderów Usług Biznesowych
DLACZEGO WARTO:
znacząca (powyżej 25%) redukcja kosztów operacyjnych
dostęp do eksperckiej wiedzy
większa elastyczność i skalowalność biznesu
zgodność z prawnymi regulacjami
Dane na podstawie badań KPMG i HFS Research, maj 2014 r. – kluczowe korzyści płynące z outsourcingu, odpowiedzi: „satysfakcjonujące” i „bardzo satysfakcjonujące” wskazywane przez przedsiębiorców, próba: N = 312
POZNAJ USŁUGI BANACH OUTSOURCING
-
SPECJALIZACJE BRANŻOWE
branża budowlana
branża energetyczna
branża handlowa
W Banach Outsourcing specjalizujemy się przede wszystkim w 3 branżach: budowlanej, energetycznej oraz handlowej, choć oczywiście w naszym portfolio znajdują się również firmy reprezentujące inne branże.
Jednak właśnie te 3 branże – budowlana, energetyczna i handlowa – mają dwie wspólne cechy. Są to: (1) wysokie wymagania organizacyjne, (2) rozproszona struktura organizacyjna w kraju i zagranicą.
Firmom z tych 3 branży oferujemy zaawansowane usługi outsourcingowe, na światowym poziomie, dostępne nawet w najdalszych zakątkach kraju czy kontynentu.
Nasze usługi nie są dla wszystkich. Nasi klienci, to zwykle prężnie rozwijające się firmy średniej wielkości o sporych aspiracjach, bądź takie, którym potrzebna jest restrukturyzacja.
Co dla nich robimy? Asystujemy im w osiągnięciu sukcesu i przeskoczeniu konkurencji. To nie jest czcza obietnica. Jesteśmy skuteczni w tym, co robimy. Potwierdzają to nasze wyniki.
Sukces nie jest zarezerwowany dla wybranych. Istnieje szereg metod, które od lat służą zwycięstwu w biznesie. Żeby wygrać na rynku, wystarczy je umiejętnie dobrać i wdrożyć. W dużym skrócie, można je sprowadzić do trzech efektów: maksymalizacja wydajności, redukcja kosztów i ryzyka, mistrzostwo organizacyjne. To kwintesencja dojrzałego outsourcingu w czystej postaci – marki Banach Outsourcing.
-
CO ZAPEWNIAMY NASZYM KLIENTOM
Pożądana trwałość kontraktu outsourcingowego wynosi przeciętnie ok. 6 lat, jak pokazują dane statystyczne. Wynika to z faktu, że dopiero dłuższa współpraca z jednym dostawcą pozwala na kumulację korzyści i zrealizowanie wygranej. W pierwszym roku przychodzą zazwyczaj korzyści pochodzące ze standaryzacji, w drugim – z automatyzacji, a w trzecim – z odpowiedniego zaprojektowania procesów oraz dobrej na tym etapie znajomości firmy przez zespół outsourcera. Obrazuje je poniższy wykres.
-
FUNDAMENTY WSPÓŁPRACY
W Banach Outsourcing wierzymy, że fundamentem owocnej współpracy między dostawcą i odbiorcą usług, jest profesjonalizm i skuteczności outsourcera – wynikające z jego wiedzy i doświadczenia. Ponadto partnerskie relacje, jako pochodna wzajemnego szacunku i kultury. Te trzy elementy są podstawą zaufania – niezbędnego składnika kooperacji w modelu outsourcingowym. Mogą Państwo u nas na nie liczyć.
Zmiana sposobu myślenia z „co ja z tego będą miał (WIIFMe) na „co my wspólnie z tego będziemy mieli” (WIIFWe), zgodnie z założeniami podejścia „dochodząc do MY” (Getting to WE), pozwala firmom osiągnąć niespotykany dotąd wymiar współpracy, co bezpośrednio przekłada się na rewelacyjne wyniki finansowe.
Podczas współpracy z naszymi klientami kierujemy się pięcioma zasadami „Vested Outsourcing”. Dążymy do partnerskich relacji, opartych o regułę „WIN-WIN”.
5 zasad Vested Outsourcing Kate Vitasek, University of Tennessee
-
POZNAJ 10 PRZEWAG, JAKIE POSIADAMY NAD DUŻYMI DOSTAWCAMI OUTSOURCINGOWYMI
Cechuje nas:
- prawdziwa pasja do tego, co robimy – kochamy outsourcing i jesteśmy głęboko przekonani do sensowności i opłacalności tego modelu biznesowego; outsourcing w naszym przypadku nie stanowi jednej spośród kilku „nóg” naszego biznesu, ale jego rdzeń, centrum, sedno;
- silniejsza presja na nieustanny rozwój i wyniki – markę Banach Outsourcing firmujemy własnymi nazwiskami i całym naszym zawodowym dorobkiem, dlatego stawiamy na mistrzostwo merytoryczne, doskonałość procesów oraz innowacyjne rozwiązania wspierające naszą współpracę z klientami;
- światowy poziom oferowanych rozwiązań i jakości obsługi, przy niższych cenach – dzięki doskonałości organizacyjnej oraz brakowi przerostu administracyjnego, możemy zaoferować niższe ceny, zachowując najwyższy poziom usług; w przeciwieństwie do przysłowiowego szewca, który chodzi bez butów, potrafimy skutecznie optymalizować procesy i struktury także na własnym „podwórku”;
- wyższa efektywność w staraniach o satysfakcję i sukces naszych klientów – u nas każdy klient jest traktowany naprawdę indywidualnie i wyjątkowo; stać nas na to, przy relatywnie niższej liczbie obsługiwanych zleceń oraz dzięki wnioskom, jakie wyciągnęliśmy z lat pracy w korporacjach;
- umiejętność trafnego prognozowania trendów – to rzadka i bardzo cenna umiejętność, która wynika z gruntownej znajomości branży outsourcingowej zarówno w Polsce, jak i na świecie oraz z licznych międzynarodowych doświadczeń i kontaktów biznesowych; szczycimy się nią, a korzyści z niej płynące to wartość dodana dla naszych klientów;
- dogłębne zrozumienie istoty biznesu naszych klientów – dzięki dekadom pracy dla setek firm z Polski oraz Europy, obejmujących zarówno małe i średnie podmioty, jak i wielonarodowe i wielooddziałowe grupy kapitałowe notowane na giełdzie, rozumiemy zasady i siły działające na biznes każdej branży; codziennie robimy użytek z tych kompetencji, oferując naszym klientom skuteczne rozwiązania, które stają się motorem ich sukcesu;
- znacznie większa elastyczność – mamy dużą swobodę dostosowywania się do potrzeb i możliwości naszych klientów, zarówno pod względem cenowym, jak i oferowanych rozwiązań; nie wiążą nas odgórnie narzucone sztywne korporacyjne ramy;
- dużo szybszy proces decyzyjny – Banach Outsourcing, to zwinna organizacja, w której sprawny proces decyzyjny jest zapewniony przez właściwe procedury i doskonałą wewnętrzną komunikację oraz współpracę; to nasz niewątpliwy atut, bo jak wiadomo – czas, to pieniądz;
- wysoka kultura organizacyjna – stawiamy na najwyższe normy etyczne dotyczące zarówno tego, jak należy prowadzić biznes, ale także jak powinni zachowywać się pracownicy i jak powinni być traktowani;
- faktyczny szacunek do ludzi – hołdujemy twierdzeniu, że to pracownicy są najcenniejszym zasobem każdej firmy, zarówno naszej, jak i naszych klientów.